top of page

Livrare

Livrarea produselor se face prin curier specializat la adresa specificata de catre client in formularul de comanda sau produsele pot fi ridicate de la Atelierul La Fleur Boheme.

Livrarea va fi facuta la data aleasa de tine in pagina de produs, la adresa specificata de tine in pagina de checkout. Anumite produse pot fi livrate numai in Bucuresti si in zonele limitrofe, iar altele pot fi livrate oriunde in Romania. Acest aspect este precizat in pagina fiecarui produs.

TERMENI SI PROGRAM DE LIVRARE

Orice comanda  va fi confirmata telefonic inainte de a fi livrata. Putem livra atat in Bucuresti si in zonele limitrofe, cat si oriunde in Romania.

 

Termenul de livrare poate sa difere in functie de stocul disponibil si sezon. In perioadele aglomerate – Paste, Craciun, 1-8 Martie, onomastice –  putem garanta doar comenzile plasate cu minim 24-48 de ore in avans.

In cazul in care doriti sa se efectueze livrarea in mai putin de 24 de ore, va rugam sa ne contactati inainte de plasarea comenzii pentru a confirma ca este posibil. Este valabil atat pentru livrarea prin curier cat si pentru ridicarea de la sediu.

Programul de livrari este: 11:00 – 21:00 de luni pana vineri si 10:00-19:00 sambata si duminica.

Programul de livrari, poate fi modificat in anumite perioade ale anului (1-8 martie, Paste, Craciun, onomastice, alte sarbatori legale).

Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora sau in perioade foarte aglomerate din an (Valentine’s Day, 1-8 martie, Paste, Craciun, onomastici, etc)

COST LIVRARE

Livrarea produselor comandate este GRATUITA pentru ridicarea de la sediul atelierului.

Costul livrarii in 24-48h in Bucuresti este de 25 lei pentru comenzile sub 500 lei si gratuit pentru comenzile de peste 500 lei..

 

Pentru livrarile din afara Bucurestiului, exista un cost de transport de 35 lei in cazul comenzilor sub 700 lei. Transportul pentru comenzile de peste 700 lei din afara Bucurestiului este gratuit. Aceste preturi pot sa difere in special pentru adresele aflate in afara ariei de acoperire a curierului cu care colaboram la momentul respectiv.

In anumite cazuri, Compania poate decide taxarea unei anumite livrari. Clientul va fi informat inainte de procesarea comenzii. Comanda va fi procesata dupa ce clientul va accepta si va achita costul de livrare.

CONDITII SPECIALE LIVRARE

Atelierul de design floral La Fleur Boheme nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor. Datorita perisabilitatii produselor cu flori, nu raspundem de deprecierea/ofilirea produselor ca urmare a prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client sau de catre destinatar, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei destinatarului de la adresa.

In situatia in care accesul la destinatar este restrictionat (portar, punct de control, destinatar internat in spital, etc) iar curierului nu i se permite accesul catre destinatar, sau daca destinatarul lipseste de la adresa, coletul poate fi receptionat de o terta persoana (portar, receptioner, vecin, ruda, coleg, etc.) daca aceasta persoana va semna pentru primirea coletului. In aceste conditii comanda va fi considerata livrata.

In cazul in care nicio alta persoana care are acces la destinatar nu doreste sa semneze pentru primire sau destinatarul nu este prezent la adresa si nu poate fi gasit la telefon, curierul va reveni la adresa de maxim inca doua ori. In cazul in care destinatarul nu este gasit dupa 3 incercari, sau in cazul in care destinatarul refuza primirea coletului, Atelierul de design floral La Fleur Boheme nu poate fi invinuit pentru livrarea nereusita, iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi distrus, sau poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. Atelierul de design floral La Fleur Boheme nu este raspunzatoare in cazul degradarii produsului datorita transportarii acestuia de catre curier timp de doua zile. Clientul poate solicita, contra cost, improspatarea aranjamentului daca este cazul. Valoarea necesara improspatarii aranjamentului va fi comunicata clientului. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la Atelierul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata.

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata in cazul situatiilor de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu) sau in cazul accesului limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate amana sau redirectiona catre o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.

Deoarece exista anumite perioade foarte aglomerate pe parcursul unui an (Craciun, Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, alte sarbatori) va rugam sa va programati din timp comenzile realizate in preajma acestor perioade din an. Atelierul de design floral La Fleur Boheme isi rezerva dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate in aceste perioade din an.

O livrare de succes depinde in foarte mare masura de acuratetea datelor care ne sunt furnizate (nume si adresa destinatar, nr de telefon, data si intervalul orar al livrarii etc).

Nu poate fi considerata nelivrata / livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata nici o comanda aflata intr-una din situatiile mai sus mentionate. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

Orice redirectionare a unui produs catre o noua adresa survenita in urma uneia din situatille de mai sus si solicitata de catre client, se face numai in urma achitarii unei taxe de transport de 25 lei/adresa livrare, indiferent de valoarea comenzii.

In cazul in care comanda este livrata, sub semnatura destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

bottom of page